mandag den 28. juli 2008

Mælkebøtte-krigen i min have.

Kampen mod mælkebøtterne i min have. Jeg bliver nødt til at bruge FBI - lignende test metoder for at komme disse sejlivede monstre til livs.


DAGBOGS´NOTAT - 15.04.08.....Kampen mellem pest eller kolera!


Hvorfor pokker er mælkebøtter sådan et træls ord, at have i mit ordforråd. De er simpelhen forbundet med pest eller kolera. De dukker altid op på de mest forkerte og trælse steder, især i min græsplæne. Det kan lige gå an, at de dukker op i mine blomster bede. Der kan de luges væk.
------------
Jeg hader når mælkebøtterne dukker op i min græsplæne. Der kan de tages op manuelt med forskellige finurlige haveredskaber og det hjælper ikke et dyt at hive dem op. De kommer lige så hurtig igen.
------------
Nu laver jeg altså en FBI - laboratorie - test i områder i haven. Det her, det gider jeg ikke mere.
------------
SENERE PÅ DAGEN........
Nu har jeg lavet nogle områder i haven til min FBI - laboratorie - test af mælkebøtter.
Et område hvor mælkebøtterne har fået et par dryp af min mands motorolie. Et område hvor mælkebøtterne har fået et par dryp af eddikesyren til min kaffemaskine. Et område hvor mælkebøtterne har fået et dryp ren round upp.
------------
Nu vil jeg fandme se fra dag til dag, over en periode på en uge, om der er en lettere måde at aflive mælkebøtter på, uden jeg altid skal ligge på knæ og føre krig mod disse små sejlivede monstre.

1 kommentar:

AOGC sagde ...

Faktisk kan mælkebøtten også kurere ting som bumser. (du lyder lidt som en bums, så pas på! du kunne gå hen og blive helt normal!)og så er den pæn! (:
I øvrigt er jeg i god kontakt med FBI, og jeg tror snarere det er dig de skal sendes efter :D
hvis du ikke kan klare at have en have, så lad være eller sæt din svigermor til at passe den. NÅRH NEJ!!! du er ikke gift, du har for meget fritid siden du skriver her, gå ud og hyr en luder :D
Hav en god dag og hils din lolita-dukke!
- A og C