søndag den 20. juli 2008

Studer fremtids-manden?

Mande hørms typer. Kvindestrategi. Kvindens udvælgelse af bedst eller dårligst fremtidsmand. Kvindens underliv. Pas på faldgrubberne. Studer tidens mænd. -Tips til dig.

DIN FREMTID AFHÆNGER AF FREMTIDS - MANDEN I DIT LIV!

Dagbogs´notat - 27.02.08

Mande - hørms - typerne.
Kvinder må undre sig over, hvor mange frustrerede mænd, der findes her i tilværelsen. Undres kan vi også blive, når vi hører eller læser om mandsschauvenister. Hvor er de henne? Der findes hårde mænd, bløde mænd og mænd med måner. Mænd uden tænder, mænd der er unikke og mænd der drikker. Der findes mænd der tænker og mænd der slet ikke tænker, mænd med følelser og mænd der gerne vil vise at de slet ingen følelser har. Hvorfor?

Kvindens strategi.
Hvordan finder en kvinde så ud af, hvordan hun udvælger en fremtidsmand, der passer til hendes behov og stil? Der er mange muligheder. Hun kan tage den første og den bedste, med deraf følgende bivirkninger.Kvinden kan også, når hun har undret sig længe nok over tid og hørt "øregas" nok om, hvad mænd skal sige til en kvinde, måske blive så klog af tanker, at hun venter til der en dag dukker en mand op, der er mindst frustreret. Eller at han ihvertilfælde forstår at skjule sine frustrationer meget pænt.

Skribentkommentarer.
Du må ikke tro, at jeg er mandehader eller rødstrømpe, absolut ikke. Jeg er absolut lige så kærligt et væsen og har lige så mange følelser at uddele og give af, som de fleste andre kvinder har. (hvis der endelig skulle være et sødt fjols der kunne forstå, at være sig selv, så jeg kunne få lyst til at "drages" mod ham. Lige præcis som i Tante Møghes familie i Matador). Jeg kan bare ikke gå og dele den kærlighed og de følelser ud til hvem som helst af mænd.

Kvinde udvælg den bedste eller dårligste mand.
Kvinder må undre sig over, at det skal være så besværligt, at finde og udvælge en livspartner, blandt den mængde af enlige mænd i alle aldre, der faktisk er. Og det begge køn jo som regel gerne helst vil, er noget nær det samme. En tilværelse sammen på godt og ondt. Hvorfor kan det så ikke lige så godt blive mest på godt. Det behøver ikke at betyde, at en kvinde ikke kan have dage, hvor hun er frustreret. Da begge køn som regel har både fejl og mangler, må en konklusion være, at vælger kvinden den mest frustrerede fremtidsmand, må det også betyde flest fejl og mangler og kvinden må som følge deraf, selv blive mere og mere frustreret. Så må konklusionen da hurtigt blive rettet, så kvinden udvælger den mand, der er mindst frustreret, med den følgevirkning, at kvinden selv bliver mindre frustreret fremover ind i fremtidens tilværelse.

Kvindens underliv.
Efter nogle år som hjemme menneske i min fritid, med mange hjemme interesser, hvor jeg også begyndte at lege med ord og udtryksmåder, fik jeg den tanke, at jeg også havde et underliv eller en længsel efter fremtidsmanden i mit liv. Derfor måtte jeg prioritere lidt anderledes med hensyn til mine hjemmeinteresser i fritiden.Jeg begyndte at gå lidt ud og se på byens natteliv, når det var mørkt. I opstarten var det noget kedeligt, men jeg lærte hurtigt nogen at kende. Og jeg havde jo det underliv og længslen efter fremtidsmanden i mit liv, som jeg gerne ville gøre brug af, mens tiden var til det.

Studer tidens mænd.
Jeg begyndte at lege en leg, der hed "studer fremtidsmanden". Det kunne tit være træls, men lige så tit sjovt. For at lege "legen", blev jeg nødt til at tage mændene med hjem, (en ad gangen selvfølgelig), mere har jeg aldrig lovet dem. De fleste har da også kun siddet i køkkenet og det har hurtigt været afsluttet fra både deres og min side, med et par få undtagelser, er en mand dog blevet afprøvet til nærmere eftersyn. Biler og motorcykler afprøves jo også inden man køber dem.

Pas på faldgrupperne.
Det er mit indtryk, at vejen er lang og besværlig. Kan kvinder mon få en følelse af, at en ud af 40 mænd er værd at afprøve til nærmere eftersyn. Hvis det så er for frustrerende, at kende den ene mand, skal kvinden så begynde forfra igen og igennem og afprøve 39 fremtidsmænd, inden hun "drages (som i Matador)" til at afprøve nummer 40 igen. Som jeg ser det , synes jeg ikke at jeg som kvinde er ret interesseret i af gå hele dette fadæseri´ om igen, ret mange gange.

Pas på faldgrupperne af fremtidsmanden - Din fremtid afhænger af fremtidsmanden!

Ingen kommentarer: