lørdag den 1. november 2008

Radiatormodeller & rengøring af dem! -Klumme.

Kan der opfindes en tynd strikkepinds-lignende ”dingenot” på cirka 1 ½ meter, med en slags børste på, som på en flaskerenser på 1 ½ meter og den må ikke være mere end maximum 2 centimeter i omkredsen, så har du opfundet de ”vise sten”!

I vores moderne tidsalder er radiatorer ikke fulgt med 2008-moderniteterne. Det kan godt være, at radiator-industrien og leverandørerne synes, at radiatorerne er blevet mere varmegivende, MEN har de selv prøvet at rengøre radiatorerne?

I mit hjem opført i 1954, har jeg 5 forskellig-artede radiatormodeller, hvoraf en er et par år gammel.

Der er ingen af mine 5 – forskellige – radiator – modeller, der skal rengøres efter samme rengørings – princip. Jeg rengører radiatorerne efter en 5 – trins – metode – model. Og det værste er, at den nyeste radiator, som er et par år gammel, er den sværeste at rengøre.

Den nyeste radiator, består af noget der ligner 2 radiatorer, hvor der i midten er en slags tynde plader, der rører hver yder-radiator (hvor genialt)! Jeg er sikker på, at radiatoren nok er varmegivende. MEN kan der opfindes en tynd strikkepinds-lignende ”dingenot” på cirka 1 ½ meter, med en slags børste på, som på en flaskerenser på 1 ½ meter, kan det måske lykkedes kvinder at rengøre ”skidtet/radiatorerne” indvendig.
-

Må jeg anbefale radiator-industrien og radiator-leverandørerne, at der følger en brugsanvisning med ved køb af radiatorer, og eventuelt, hvor i ”verden”, kvinder kan købe ”radiator – dingenoter” til rengøring af ” skidtet/radiatorerne”.

FØJ – hvor oldtids-ugenialt.

Hvor er Georg Gearløs, befinder han sig på Grønland hos Julemanden, som jo kun er vågen i december måned?


DET – ER - EN - OMMER`!


Ingen kommentarer: